وبلاگ گروهي "نقسرا"
صندوق انتقادات
ورودي هاي چتروم نق زن
موضوعات
تذکر
اهالی نق زن
جشن تولد و ازدواج اهالی نق زن
دفترچه خاطرات اهالی نق زن
مصاحبه با اهالی نق زن
بازی وبلاگی ----> Sare
میزگرد
نظرسنجی
آموزش وبلاگ نویسی
آموزش Adobe Flash CS4
عکسهای جالب
نقاشی های جالب
عکسهای طنز
عکسهای عجیب
عکس بازیگران ایرانی
عکس خوانندگان ایرانی
عکس بچه ها ... Baby
عکسهای طبیعت
... ترین ها
عکس حیوانات
فیلم و کارتون قدیمی
ولنتاین
تصویر زمینه ... wallpaper
شکلکها ...Emotion & Smile
کارت پستال
کاریکاتور
مطالب طنز
مطالب جالب و خواندنی
مطالب و تست های روانشناسی
ترفندهای جالب
مطالب آموزشی
داستان های کوتاه
آیا میدانید ... ؟
مطالب عجیب
داستانها و مطالب دو زبانه
مطالب ورزشی
سخنان بزرگان
آشنایی با گل ها+گیاهان دارویی
مطالب علمی
مطالب مذهبی
احادیث و روایات
تست هوش و معما
فال روز
تازه ها
مناسبت ها
پیامک ... SMS
جوکستان
نوشته هاي ادبي
عبارات کوتاه و زیبا
اشعار شهریار قنبری
اشعار فریبا شش بلوکی
اشعار حسین پناهی
اشعار قیصر امین پور
اشعار مهدی اخوان ثالث
اشعار مریم حیدر زاده
اشعار سهراب سپهری
اشعار فروغ فرخزاد
اشعار حمید مصدق
نوشته هایی از دکتر علی شریعتی
اشعاری با گویش مختلف
اشعار فریدون مشیری
اشعار شاعران دیگر
شعر و ترانه
آهنگ بی کلام
ترانه های قدیمی فارسی
برای مادر ...
برای پدر ...
ترول
فک و فامیله داریم ؟
طالع بینی و فال
معرفی وب سایت جالب
فایلهایی با فرمت پاورپوینت
کلیپ تصویری
کلیپ صوتی
رینگتون ... Rington
والپیپر موبایل
معرفی + دانلود کتاب
آشپزی
آموزش شعبده بازی
فلش و بازی های آنلاین
آرشيو ماهانه
تیر ۱۴۰۲
خرداد ۱۴۰۲
شهریور ۱۳۹۵
مرداد ۱۳۹۵
مرداد ۱۳۹۴
تیر ۱۳۹۴
آذر ۱۳۹۲
آبان ۱۳۹۲
شهریور ۱۳۹۲
خرداد ۱۳۹۲
اردیبهشت ۱۳۹۲
فروردین ۱۳۹۲
اسفند ۱۳۹۱
بهمن ۱۳۹۱
دی ۱۳۹۱
آذر ۱۳۹۱
آبان ۱۳۹۱
مهر ۱۳۹۱
شهریور ۱۳۹۱
مرداد ۱۳۹۱
تیر ۱۳۹۱
خرداد ۱۳۹۱
اردیبهشت ۱۳۹۱
فروردین ۱۳۹۱
اسفند ۱۳۹۰
بهمن ۱۳۹۰
دی ۱۳۹۰
آذر ۱۳۹۰
آبان ۱۳۹۰
مهر ۱۳۹۰
شهریور ۱۳۹۰
مرداد ۱۳۹۰
تیر ۱۳۹۰
خرداد ۱۳۹۰
اردیبهشت ۱۳۹۰
فروردین ۱۳۹۰
آرشيو
منوي اصلي
نويسندگان نقسرا
وبلاگ بچه هاي نقسرا
.:: چت روم نق زن ::.
.:: ورود مدیران ::.
.:: وبلاگ نغمه ::.
.:: وبلاگ سارا استنلی ::.
.:: وبلاگ ساره ::.
.:: وبلاگ علی تاج ::.
.:: وبلاگ ریحانه ::.
.:: وبلاگ بهزاد ::.
.:: وبلاگ الی ::.
.:: وبلاگ نوید ::.
.:: وبلاگ مهرک ::.
.:: وبلاگ امیر ال نینو ::.
.:: وبلاگ آقای خاص ::.
.:: وبلاگ یخ فروش جهنم ::.
.:: وبلاگ امين ::.
.:: وبلاگ مجید::.
.:: وبلاگ نازنین ::.
.:: وبلاگ ابراهیم ::.
.:: وبلاگ درسا ::.
.:: وبلاگ آتیش ::.
.:: وبلاگ غوغا ::.
.:: وبلاگ شنه ::.
.:: وبلاگ کتی ::.
.:: وبلاگ شهاب ::.
.:: وبلاگ ژوتم ::.
.:: وبلاگ محیا ::.
.:: وبلاگ تی تی ال ::.
.:: وبلاگ مینابی ::.
.:: وبلاگ قوچلی ::.
.:: وبلاگ آجو ::.
.:: وبلاگ نانی ::.
.:: وبلاگ تیتی ناز ::.
.:: وبلاگ وحید ::.
.:: وبلاگ بیمزه ::.
.:: وبلاگ بردیا ::.
.:: وبلاگ مریم ::.
بزرگترین سایت تبلیغاتی
امکانات
مصاحبه ی خواندنی با شاهین ناجا !!
مرتبط با موضوع : مصاحبه با اهالی نق زن

آماده ای؟ ![]()
اوهوم اوهوم
خب. 3... 2... 1
وای قلبم
ضبط میشه
هلو شاهین خوش اومدی![]()
هلو نغمه کچل تنکس
. شاهيني که ميخواد الان باهاش مصاحبه بشه چطور آدميه؟
شاهین هستم. ملقب به ناجا. یه نویسنده تو نقسرا که همه ی مطالبش پاک میشه
![]()
kif. نخند جدی میگم
در واقع نویسنده ای که مطالب تکراری میذاره و اونا پاک میشن ![]()
چرا اسم ناجا رو انتخاب کردي؟
اولش که اومدم تو روم اسمم شاهین بود. یه نفر رو دیدم اسمش "مقداد" بود. منم به فکر "ناجا" افتادم. به نظرم اسم تکی بودش. جایی ندیدم.
شاعر "صداي پاي آب" کيه؟
جوب
نه جدی بگو دیگه ببینم بلدی![]()
فک کنم سهراب اعتصامی باشه
یا حیدر مریم زاده
مشخصه برای شعر و شاعری ارزش خاصی قائل هستی ![]()
![]()
شعر دوس دارم. مث حسنی و مرغ کاکلی
منم همه اش رو حفظ بودم![]()
من حفظم. بخونم؟ : توی ده شلمرود حسنی تک و تنها بود
اون که حسنی نگو بلا بگو بود![]()
تابلو نکن دیگه یادم رفته
فکر ميکنی از 10 شماره چند شماره جنبه داري؟![]()
بچه ها تو نظرات بگن
![]()
خنده داشت؟
اون شکلک به معنی خنده نیست که. اون معانیه زیادی داره. در اینجا یعنی اوکی ![]()
من حاضرم تو کی کچل؟
من فردا صبح کچل![]()
اوکی مچل
چه رابطه اي بين تو و امير کبير وجود داه؟ (با توجه به اينکه هم توي آي دي و هم توي چتروم از عکسش استفاده ميکني) ![]()
به خدا همش شایعه اس. من هیچ رابطه ای باهاش ندارم ![]()
نه نه لو رفتی تکذیب نکن. فقط حقیقت رو بگو
قربان اغفالمون کردن
تو اونو یا اون تو رو؟
تو رو من من تو رو خود خدا میدونه که من تو رو سر کار گذاشتم
بنیامین؟ ![]()
![]()
بنیامین علمشاهی
. معمولا کابوس ميبيني يا رويا؟![]()
رویا رو صبح ها میبینم. کابوس رو تو زندگیم
مبارکه ![]()
مبارک غلام شماست
. الان دقيقا چه آهنگي رو گوش ميکني؟
godfather. موزیک خالیش ![]()
صبح ها ساعت چند بيدار ميشي معمولا؟![]()
8
چی کار میکنی بعدش؟ ![]()
................ همه از خواب پا میشن چی کار میکنن؟
منظورم اینه توی روز چی کار میکنی ![]()
بستگی به روزش داره. اگه زوج باشه میرم باشگاه. اگه سه شنبه باشه هیئت. اگه چیزی نباشه مغازه ام فقط. از شنبه هم درس
(قابل توجه خوانندگان این مصاحبه مربوط به روزهای آخر شهریور هستش ![]()
![]()
)
مدرسه میری؟
باز امد بوی ماه مدرسه؟![]()
پیش هستم. ریاضی
خوشبختم منم نغمه ام
پس امسال کنکور داری؟ خیلی استرس داری درسته؟ ![]()
![]()
اصلا ![]()
میدونم داری. اشکالی نداره دوست نداری نگو استرس دارم ![]()
![]()
به جان مادرم ندارم ![]()
. دوست داری چه رشته ای بخونی توی دانشگاه؟![]()
یا مکانیک. یا عمران ان شاءالله
عالیه
پس پیشاپیش قبولیت رو تبریک میگم اقای مهندس![]()
ty
بچه که بودي دوست داشتي جاي کدوم شخصيت کارتوني باشي؟![]()
سندباد و پلنگ صورتی
. با اين 3 تا کلمه 1 جمله بساز : نارنگي - فيلترينگ - ناودون ![]()
تو ایران نارنگی و ناودون هم جزو فیلترینگه
جمله سازیت هم سیاسیه
خب توی مدرسه چند تا دوست داری؟ ![]()
۲۰۰ تایی هستن که ۳۰ تاشون همکلاسین و ۵ تاشون رفیق فابن
هر رنگی که میگم بگو یاد کدوم از یوزرای چتروم نقسرا می افتی ![]()
اوکی
سیاه = dani
سفید = @sar آبجی با احساس
صورتی = hamrazz - داش رضای گلم
قرمز = hakan - مهرداد خوشگل
آبی = dorsa - خواهر زاده
نارنجی = zed - داداش
سبز = عمو taj
سرمه ای = mori - ادمین گله
سرخابی = elnazz کچل
بنفش = reyhaneh - آبجیه خوبه خودم
یاسی = titinaz
زرد = sahari - دلم براش تنگ شده. اولین نفری بود که توی روم باهاش آشنا شدم
اره منم دلم براش تنگ شده ![]()
بعدی
تموم شد ![]()
یکی دیگه بگو
نداریم دیگه ![]()
رنگین کمون که آبجی نغمه ی گلمه
طلایی هم شنه
من رنگای معروف رو پرسیدم فقط![]()
سبز یشمی هم نفس. تموم شد آخیش. ارادت داریم نغمه جان ![]()
يه ژست بگير تا ازت عکس بگيرم ![]()
ای باو وایسا تیشرت تنم کنم. آها حالا بگیر ![]()
گرفتم ![]()
![]()
مثل مصاحبه های قبلی نفر بعدی هم از توی نظرات انتخاب میشه. یعنی اولین نفر از بچه های نق سرا که تا حالا باهاش مصاحبه نشده باشه ![]()
خب بینندگان عزیز منم اینجا نقش هویج رو دارم ![]()
خب توی قبلیا هم این شکلی بود. اینجوری حق کسایی که همیشه از وبلاگ بازدید میکنن ضایع نمیشه
درست میگی آبجی نغمه. من غلط کردم. نزن . کمک
من بلد نیستم کسی رو بزنم ![]()
یکی اون میکروفن رو از این بگیره. آخ کله ام. چند نفر به یه نفر
خب دیگه مظلوم بازی در نیار اینقدر ![]()
باشه ![]()
![]()
حرف آخر؟ ![]()
همونی که بالای وبلاگمه و همیشه بالای آی دیمه: اگر انسانها میدانستند فرصت با هم بودشان چقدر محدود است محبتشان به یکدیگر نامحدود میشد
و : حكايت اينها كه به قران اهانت ميكنند مانند حكايت ديوانه ايست كه به خورشيد خاك ميپاشد تا آن را بپوشاند حال آنكه خاك بر سر خودش ميريزد ( چون مصاحبه واسه آخرای شهریور بوده واسه همون قضیه اهانت به قرآن هستش ![]()
![]()
از بس دیر شده هی باید توضیح بدم
)و اینکه از رفقایی که اسم نبردم عذر میخوام. تقصیر نغمه اس که رنگ نمیگه. وگرنه من به یاد غوغا، سارا، مهدی، افی ، هنگامه، خورشید و ... همه و همه بودم.
شاهین البته اینم بگم اکثر کسایی که گفتی هیچ وقت نیومدن به وبلاگ و نخواهند اومد
تازشم تقصیر من نیست که خب رنگ ها محدوده ![]()
ایشالا که بیان. ما به یادشونیم هر چند که اونا ما رو حساب نمیکنن
من که دلم میخواد همه بیان ولی اونا قابل نییدونن ![]()
و دیگه اینکه اگه این مصاحبه رو خوندی نظر ندادی سوسک میشیا
خب دیگه اینقدر نفرین نکن ![]()
جزجیگر بزنین اونایی که نظر نمیدین ![]()
اینقدر نفرین کن که ملت بترسن کلا وبلاگ رو باز کنن
مصاحبه ات در اولین فرصت به صورت زنده میره رو آنتن![]()
یعنی منم میرم رو آنتن؟ آنتن نشکنه ![]()
![]()
آبجی دوست دارم از ته قلبم . راستی آهنگ شب مهتاب با صدای فرهاد رو برات میفرستم اگه میشه روی مصاحبه ام بذارش ![]()
منم همینطور داداش شاهین. امیدوارم همیشه موفق باشی تو زندگیت و به زودی 1 آقا مهندس بشی
باشه آهنگ هم بفرستی اوکیه ![]()
ty. ایشالا شما هم شوهر گیرت بیاد
دور از جونم ![]()
راستی از همین جا به کسانی که به کشتی کج علاقه دارن دعوت به عمل میآورم که خصوصی معلم بگیرن . منم بیام باهاشون تمرین کنم
چه ربطی داشت؟
دقیقا
مثلا میخواستم بگم خودم کشتی کج کارم ![]()
![]()
اوکی
موفق باشی
خب شاهین اینا
خیلی ممنون که دعوت مارو قبول کردی و بعد از کلی سختی بلاخره 1 زمان برای مصاحبه جور شد ![]()
خواهش میکنم. از بینندگان عزیز که وقتشون رو تلف کردن کمال تشکر رو دارم. و اینکه نظر بدین به خدا این نغمه باید یه روز بشینه فینگیلیش ها رو فارسی کنه. ممنون از همتون. بوس بوس از پسرا. لپ دخترا هم بکشیم. حالا اگه دخترا خواستن ماچ بدن به نغمه بدن
. همتونو دوست دارم
خسته نباشی اقا شاهین. دیگه وقت خداحافظیه ![]()
بفرمایید تو رو خدا بشینید. آقا لامپ خاموش کردی چرا؟ کمک ![]()
یکی این شاهینو بگیره ![]()
اینا کین دارن منو میزنن؟ خدایا خدایا اینا کین لباس سفید دارن با آمبولانس اومدن ![]()
شاهین ببین یه نفس عمیق بکش تو فقط دچار جو گرفتگی مزمن شدی. ببخشید یکی این آقا رو بندازه بیرون از کادر ![]()
![]()
خب اینم از عکس شاهین که یواشکی ازش گرفتم ![]()

بازم بابت این تاخیر زیاد از همه مخصوصا داداش شاهین اینا عذر خواهی میکنم ![]()
::: عناوين آخرين مطالب وبلاگ :::